Thursday 19 May 2011

metuljček se je vrnil

Prvo darilo, ki mi ga je prinesel iz Anglije je bil metuljček ujet v stekleno kletko. Če sem okoli kletke vrtela magnetek, se je prilepil nanj in se vrtel z njim. Če sem bila dovolj hitra je v kletki poletel.
Med čiščenjem v Belgiji je kletka padla na tla in metuljček je padel pod omaro. In sem ga iskala in iskala in potem nanj pozabila. Mislila sem, da sem ga posesala. Potem je prišel on, pogledal kletko in ugotovil, da metuljčka ni več. - Izrezal ti bom novega. In je rezal in rezal in izerzal bađota. Bađo je bil lep, ampak ne ravno zelo gibljiv. Bađota spravit v polet, je bilo skoraj nemogoče.
Danes sem spet pospravljala in glej ga glej metuljček je prišel nazaj. Ležal je ob omari, kot da sploh nikamor ni šel. Prilepila sem ga na prst, odprla kletko, bađota dala ven in metuljčka noter.
Najbrž je šlo takole. Metuljček je šel naokrog, dovolj mu je bilo kletke in je šel. Pa je kaj kmalu ugotovil, da ga zunaj kaj hitro lahko kaj poje, spešta, odpihne. Ugotovil je, da svoboda košta in prišel nazaj. Šleva.

No comments:

Post a Comment